Thursday, November 8, 2012

Berhabuk

It's been almost a year since my last post. wahahahah. berhabuk dah blog aku nih. hahaha. Kenape aku dah lame tak post? sebab dari permulaan semester 5 aku dah tetapkn dalalm diri aku, "selagi PTA ko tak siap, ko jgn nk mengada2 nk tulis blog. Kalau kao ade mase nk tulis blog takkan ko takde mase nk siapkn pta ko?" hahaha. sampai cmtu sekali monolog dalaman aku. Hahahaha. Alhamdulillah siap jugak PTA aku menanti nk masuk viva. Harap2 la dapat aku masuk Viva. tak nak deh repeat paper PTA je. Nk grad cepat, nk keje cepat, kumpul duit dan kawin. hahahaha. Lepas2 ni ade la kot mase nk menulis kt sini (ko bajet ade orang bace blog ko ke hah? Hahahaha) So..post lps ni aku nk smbung balik post setapak ku di negara org tu. hahaha. 
Until the nxt rumblin'...ciao!


No comments: